سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شهید حمزه سیدآبادی

از شما همرزمان، هم هجره ای ها، همسایه ها، و دوستان طلبه بسیجی، غواص تخریب چی، رزمنده شهید حمزه سیدآبادی دعوت می شود به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، عکس، خاطرات و آثار مرتبط با ای شهید عزیز را ارسال فرمایند تا به نام خودتان ثبت گردد. شیخ مهدی عسکرآبادی اجرکم عند الله

فرهنگ شهادت

 

امام خمینی رضوان الله تعالی علیه:

 این وصیت نامه ها انسان را می لرزاند و بیدار می کند.

  

امام خامنه ای:

شهادت، گل خوشبو و زیبایی است که جز دست برگزیدگان خدا در میان انسان ها،

به آن نمی رسد.

  

بسم رب الشهداء و الصدیقین

« ان الله یحب الذین یقاتلون فی سبیله صفا کانهم بنیان مرصوص »

 حیات جاودان از ولایت تا شهادت

تشنه کامان سعادت و رهپویان طریق معرفت ، توحید و یکتایی خدای جهانیان را باور نموده ؛ بواسطه فیض انبیاء و رسل علیهم السلام معتقد گردیدند؛ و شیره جان عزیز خویش را با ولایت مطلقه امام العارفین ، امیرالمومنین ، حضرت علی بن ابیطالب علیه السلام و سیده النساء ، صدیقه کبری ، حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و ائمه معصومین صلوات الله علیهم اجمعین عجین ساختند؛ و در عص غیبت ، پیروی عملی خویش را در رکاب روح خدا ، بت شکن تاریخ ، خمینی کبیر رضوان الله تعالی علیه ، نائب راستین پرده نشین غیبت، حضرت مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف، با خون سرخ خویش امضاء نمودند و با شهد شیرین شهادت لقب پر افتخار شهید را نصیب خود گرداندند و گوهر درخشان شهادت را درون خود پرورانیدند و حقیقت ولایت پذیری را جامه عمل پوشانیده و به عزت ابدی دست یافتند.

                                           « رهبرا ! از تو به یک اشاره ، از ما به سر دویدن »

آری ! سرنوشت مقلدان خمینی چیزی جز شهادت نیست .شهدای گلگون کفن ، این کبوتران خونین بال ، به کمال انسانی نائل گردیده ، رضوان الهی را با جان و دل پذیرا شده ، و همجواری با اولیاء الله علیهم السلام را به یادگار گرفته و عزت و سرافرازی اسلام و مسلمین را به جامعه انسانی اهداء نمودند. « و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون»اما آزاد مردانی که از فیض عظمای شهادت محروم ماندند ، سرمایه عمر خویش را در سایه سار برکات علمدار دولت کریمه حضرت صاحب الزمان ارواح العالمین لتراب مقدمه الفداء ، علی دوران، امام خامنه ای ، خلف صالح خمینی کبیر ، و در تعظیم شعائر الهی با تبیین و ترویج « فرهنگ سعادت و رشادت قرین ولایت و شهادت» و روایتگری سیره ناب شهدای گرانقدر ، مبذول داشته ، و دین خود را به فطرت پاک انسانیت اداء می نمایند. « با ولایت زنده ایم تا زنده ایم رزمنده ایم »، « زندگی زیباست اما شهادت زیباتر از آن».

آری شهدای جان بر کف غسل شهادت کردند تا ازرشها بماند، شهدا لباس معراج پوشیدند تا حیات جاوید ابدی معنی پیدا کند .شهدا خونین کفن شدند تا غیرت و حیا و آزادگی همچنان درخشان و متبلور بماند .شهدا رفتند تا سنگر حجاب و عفاف ، پرچم مبارزه با تهاجم فرهنگی گردد.

آری شهدای گلگون کفن ، سرخی خونشان را به سیاهی چادر ما امانت سپردند .شهدای جان بر کف جبهه حق بر باطل ، حجاب ما را کوبنده تر از خون سرخ خویش معرفی نمودند و تنها آرزویشان ، حفظ ناموس خویش در سایه سار دفاع از میهن و کیان اسلامی و حفظ ارزشهای والای انسانی الهی بود.

هم اینک بر ماست که با صیانت از حجاب ، این تاج بندگی خدا و این پیراهن قشنگ عصمت پاسدار خون سرخ شهیدان عزیزمان باشیم و بر خود هشدار دهیم که « ز خون هر شهیدی لاله ای روییده ، مبادا که بر روی لاله پا گزاریم» عفت و عصمت خویش را به تاراج غارتگران حیا و شرافت گذارده و مبتلا به بیماری برهنگی فرهنگی و فرهنگ برهنگی گردیم.

آری ما که اسوه سترگ در مظهر عفاف و حجاب داریم ، زیبنده است ، حضرت فاطمه زهرا ، دختر رسالت ، همسر ولایت و مادر امامت را سر لوحه زندگی خود قرار داده و از دامان پاک خویش ، مردان روزگار را که فرزندان دلبند ما هستند به دانشگاه عظیم معراج رهنمون گردیم و با حفظ حریم حرم عفاف خود ، افتخار کلید داری بهشت پاکی رضوان را نصیب خود سازم و با چادر سیاهمان ، طهارت و سپیدی قلبمان را ارج نهاده و در جهاد سازندگی کرامت انسانی مشت محکمی بر دهان شیطان سیه رو و طاغوتیان هوسران زده و کمال جمال خویش را بر نگاه بوالهوسان نگون بخت حرام گردانیم.

 

به امید سعادت نهایی جامعه بشری

و حیات طیبه الهی در پرتو حکومت عدل علوی

به ولایت و رهبری حضرت مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف

نسأل الله منازل الشهداء

مع امام الاتقیاء ، سید الاوصیاء، امیرالمومنین علی ولی الله

و ابنه ثار الله بین یدی بقیه الله علیهم صلوات الله و صلی الله علی ساداتنا آل الله.

نویسنده: خانم عسکرآبادی